De vereniging

Ardenne & Gaume

Beschermt natuurgebieden in Wallonië sinds 1941

Ontdek de ongerepte schoonheid van het natuurreservaat van Furfooz, dat al tientallen jaren zorgvuldig wordt beheerd door de Ardenne & Gaume Association. Sinds 1941 is onze toewijding aan het behoud, het beheer en de opwaardering van het natuurlijke, historische en landschappelijke erfgoed van Wallonië tot ver buiten de Ardennen en de Gaume doorgedrongen tot in alle uithoeken van onze regio.

De ontdekking van onze uitzonderlijke sites maakt ons bewust van het cruciale belang van het behoud van de biodiversiteit. Elk bezoek biedt de mogelijkheid om de verschillende levensvormen die deze plaatsen bewonen beter te begrijpen en te respecteren, wat helpt om ze voor toekomstige generaties te bewaren.

Zet je samen met ons in voor een toekomst waarin de natuur bloeit en de wonderen van Furfooz Nature Reserve blijven inspireren en verbazen.

Word lid van Ardenne & Gaume!

Wil je het werk van Ardenne & Gaume steunen?

Word lid, ontvang regelmatig onze publicaties en geniet van gratis toegang tot het natuurreservaat van Furfooz.